11 Şubat 2013 Pazartesi

Kasetlerin B Yüzündeki Gizli İçerleme


kaç yıl evveldi biliyorum, istanbul'a ablamın yanına gelmiştim. zaman yine kaset zamanı değildi. zaman, knight online oynanan, maç özetlerinin yine internetten bulunabildiği, lady gaga 'nın henüz tam bilinmediği, metallica 'nın ise ilk sıçtığı zamanlardı . ablamın henüz kedisi yoktu. 
little miss sunshine çıkmıştı. tamam şimdi oldu, 2006. 
televizyonun altındaki dolaptan bir kaset buldum. sonrasında ankara'ya geri döndüm. kasedi dinleyecek makinesi olmayan ablamın kasetlerle ne işi olduğunu düşüne düşüne, çantamda da o kasetle. fazla düşünecek bir tarafı da yoktu aslında, belli bir süre eskiden kalma alışkanlıkla ben de kaset taşıdım çantamda.

a yüzünü şimdi bilemiyorum bana, ama b yüzünün belki üçüncü şarkısıydı what difference does it make. 
"so what difference does it make?
it makes none, now you have gone"

kasetlerin b yüzü şarkılarındaki gizli içerleme, hiç beklemediğiniz bir an olduğundan, kasedi b yüzüne çevirmişken, tam sıkıldığınızı ve bunaldığınızı düşünürken, size hem yalnızlığınızı hissettiren hem de "ben burada unutuldum, sen de unutuldun. aslında yalnız değiliz" diyen. "peki ne fark etti?" diye sorduran. sağ gösterip sol vuran, özürlerinizi kendinize saklamanız gerektiğini söyleyen, yorgun ve hasta bir serzeniştir.



by songstonoone


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder